INFORMACJE
DLA RODZICÓW
1. Termin i miejsce:
·
01-03.04.2016
·
Bobrowniki
Szkoła Podstawowa ul. Szkolna 3;
Przedszkole ul. Szkolna 1; 67-106 Otyń
2. Organizator:
·
Komendantka
biwaku: hm. Paulina Pytel (tel:693750078)
·
z-ca
Komendantki: phm. Daria Szlaska (tel:609601810)
·
z-ca
Komendantki: pwd. Martyna Święcka (tel:536232312 )
·
z-ca
Komendantki: pwd. Patrycja Stor (tel:601583387)
3. Harmonogram:
·
rozpoczęcie biwaku: 01.04.16 – zbiórka o 16.00 pod
Hufcem (zuchy zostają przywiezione przez rodziców w sobotę (02.04.16) o godzinie 8.30)
·
zakończenie biwaku: 03.04.16 – około godziny 12.00 pod
Hufcem (zuchy zostają odebrane przez rodziców w niedzielę o godzinie 10.00)
4. Warunki uczestnictwa:
·
Zapłacone
wpisowe w wysokości 30zł do dnia 23.03.16
·
Opłacone
składki harcerskie za I kwartał
·
Oddana
zgoda rodziców do dnia 23.03.16
5. Ekwipunek harcerza
·
Regulaminowe umundurowanie ( jeżeli posiada), karimata,
śpiwór, latarka, obuwie na trasę dzienną i miękkie na salę (trampki, adidasy),
ciepłe ubranie, jedzenie (każdy ma obowiązek zabrać na dwie kolacje i dwa
śniadania „coś do chlebka” np. konserwę turystyczną, serki, pasztety), śpiewnik
harcerski, przybory toaletowe, coś na przebranie, płaszcz przeciwdeszczowy,
niezbędnik (sztućce, kubek, plastikowy talerzyk), dużo dobrego humoru :)
·
Na biwak nie zabieramy zupek i dań typu instant, (zupek
chińskich).
6.
Organizator zapewnia
·
Ciekawy program, wrzątek do herbaty, obiad w sobotę, autobus powrotny,
dyplomy, upominki dla najlepszych, nowe doświadczenia oraz wspaniałą zabawę
7.
Inne
·
Informujemy, że nie będzie możliwości kąpieli
harcerza, więc prosimy, aby dzieci przyjechały czyste.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz