10 marca 2016

BIWAK

INFORMACJE DLA RODZICÓW
1.       Termin i miejsce:
·                01-03.04.2016
·                Bobrowniki Szkoła Podstawowa ul. Szkolna 3; Przedszkole ul. Szkolna 1; 67-106 Otyń
2.       Organizator:
·                 Komendantka biwaku: hm. Paulina Pytel (tel:693750078)
·                 z-ca Komendantki: phm. Daria Szlaska (tel:609601810)
·                 z-ca Komendantki: pwd. Martyna Święcka (tel:536232312 )
·                 z-ca Komendantki: pwd. Patrycja Stor  (tel:601583387)
3.       Harmonogram:
·         rozpoczęcie biwaku: 01.04.16 – zbiórka o 16.00 pod Hufcem (zuchy zostają przywiezione przez rodziców w sobotę (02.04.16) o godzinie 8.30) 
·         zakończenie biwaku: 03.04.16 – około godziny 12.00 pod Hufcem (zuchy zostają odebrane przez rodziców w niedzielę o godzinie 10.00)
4.       Warunki uczestnictwa:
·                 Zapłacone wpisowe w wysokości 30zł do dnia 23.03.16
·                 Opłacone składki harcerskie za I kwartał
·                 Oddana zgoda rodziców do dnia 23.03.16
5.       Ekwipunek harcerza
·                Regulaminowe umundurowanie ( jeżeli posiada), karimata, śpiwór, latarka, obuwie na trasę dzienną i miękkie na salę (trampki, adidasy), ciepłe ubranie, jedzenie (każdy ma obowiązek zabrać na dwie kolacje i dwa śniadania „coś do chlebka” np. konserwę turystyczną, serki, pasztety), śpiewnik harcerski, przybory toaletowe, coś na przebranie, płaszcz przeciwdeszczowy, niezbędnik (sztućce, kubek, plastikowy talerzyk), dużo dobrego humoru :)
·                Na biwak nie zabieramy zupek i dań typu instant, (zupek chińskich).
6.       Organizator zapewnia
·                 Ciekawy program, wrzątek do herbaty, obiad w sobotę, autobus powrotny, dyplomy, upominki dla najlepszych, nowe doświadczenia oraz wspaniałą zabawę
7.       Inne

·                 Informujemy, że nie będzie możliwości kąpieli harcerza, więc prosimy, aby dzieci przyjechały czyste.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz